ვრცელდება გოგა მანიას ახალი წინასწარმეტყველება
1766691515
ევროკავშირის მიერ დაწესებული დამატებითი ტარიფები ჩინურ ელექტრომობილებზე სასურველ შედეგს ვერ იძლევა - ამის შესახებ გერმანული ონლაინ პლატფორმა Apollo News წერს, რომლის ინფორმაციით, შორეული აღმოსავლეთიდან მომავალი ავტომწარმოებლები კვლავაც ავსებენ ევროპულ ბაზარს დემპინგური ფასებით.
ამ ფონზე, ჩინურ ელექტრომობილებზე მინიმალური ფასების შემოღება კვლავ დებატების ცენტრში ექცევა. ევროპულ ბაზრებზე ჩინელი ავტომწარმოებლების სწრაფი აღმავლობის შესაფერხებლად, ევროკომისიამ გასული წლის ოქტომბერში ჩინეთიდან იმპორტირებულ ბატარეაზე მომუშავე ელექტრომობილებზე (BEV) მაღალი სასანქციო ტარიფები დააწესა. ეს ტარიფები მოქმედებს დამატებით არსებულ საბაზისო 10-პროცენტიან გადასახადთან ერთად. გამოცემის ცნობით, ავტომობილების მწარმოებლებს, რომლებმაც ევროკავშირს არ მიაწოდეს დეტალური ინფორმაცია სუბსიდიების, ხარჯების ან წარმოების მონაცემების შესახებ - მას შემდეგ ეკისრებათ საკომპენსაციო ტარიფი, რომელიც 35,3 პროცენტს აღწევს.
ეს გავლენას ახდენს ჩინეთის უმსხვილეს ავტომობილების მწარმოებელზე, შანხაის საავტომობილო ინდუსტრიის კორპორაციაზე (SAIC). სხვა მსხვილ მწარმოებლებს, როგორიცაა Build Your Dreams (BYD) და Geely, შესაბამისად, დამატებითი გადასახადის, 17 და 18.8 პროცენტის ოდენობის ტარიფის გადახდა მოუწევთ. თუმცა ახლა ბრიუსელის სანქციურ სტრატეგიაში შესაძლო კურსის შეცვლა იკვეთება. ევროკომისიის წარმომადგენელმა ორშაბათს, 22 დეკემბერს, დაადასტურა, რომ ამჟამად ჩინურ ელექტრომობილებზე ფასის ქვედა ზღვრის დაწესება არსებულ სანქციურ ტარიფებთან შედარებით „პრაქტიკულ ალტერნატივად“ განიხილება. „როიტერთან“ საუბრისას მან განაცხადა, რომ ბოლო კვირების განმავლობაში იყო საწყისი წამახალისებელი ნიშნები ბატარეაზე მომუშავე ელექტრომობილების ე.წ. ფასების ვალდებულებებთან დაკავშირებით. ამის მიხედვით, ჩინელ მწარმოებლებს მომავალში შესაძლოა დაევალოთ, რომ საკუთარი ელექტრომობილები წინასწარ განსაზღვრულ მინიმალურ ფასზე დაბალ ფასად ევროპაში მყიდველებს არ შესთავაზონ.