გაზის მიწოდება 24 საათით შეწყდება - „თბილისი ენერჯის“ გაფრთხილება
1759947174
პირველი ოქტომბრიდან Facebook ხურავს live შოპინგს, აპლიკაციის ერთ-ერთ ფუნქციას, რომლითაც ადამიანებს ლაივში საკუთარი პროდუქტების გაყიდვა შეეძლოთ.
კომპანიის განცხადებით, ეს Reel-ებზე გადასვლის ინიციატივის ნაწილია. ინფორმაციას უცხოური მედია ავრცელებს.
„მომხმარებელთა მიერ მოკლე ვიდეოების მზარდი გამოყენების კვალდაკვალ ჩვენც Facebook-სა და Instagram-ზე უფრო რილსებზე ვკონცენტრირდებით, Meta-ს მოკლე ვიდეო-პროდუქტებზე", — ამბობენ Facebook-ში.
ე.წ.ლაივ შოპინგი Facebook-დან კი ქრება, თუმცა Instagram-ზე ის ჯერ კიდევ ხელმისაწვდომი იქნება.
ლოცვა, რომელიც დღეს უნდა წაიკითხოთ
1759998249