00:53 | 2020-09-14 ავტორი: თამარ ბუჩუკური

რესტორნების ქსელ KFC-ის პანდემიის გავრცელებაში ადანაშაულებენ – მიზეზი არც მეტი, არც ნაკლები ქსელის რეკლამა

რესტორნების ქსელ KFC-ის პანდემიის გავრცელებაში ადანაშაულებენ – მიზეზი არც მეტი, არც ნაკლები ქსელის რეკლამა

საერთაშორისო რესტორნების ქსელმა KFC-მ ლოზუნგი შეცვალა. მრავალი წლის განმავლობაში, KFC-ი მომხმარებლებს იზიდავდა შემდეგი ფრაზით: „ისეთი გემრიელია თითებს ჩაიკვნეტ…”

 

კორონავირუსით გამოწვეული პანდემიის პირობებში, ამერიკულმა რესტორნების ქსელმა ამ ლოზუნგზე უარი თქვა და ბანერი განაახლა…

 

ამის შესახებ ინფორმაციას უცხოური მედია აქვეყნებს. BBC-ის ცნობით, კომპანია KFC-ის წინააღმდეგ სარეკლამო სტანდარტების სააგენტოს 163-მა მომჩივანმა მიმართა… 

 

„ჩვენ აღმოვჩნდით უნიკალურ სიტუაციაში – გვაქვს სიმბოლური ლოზუნგი, რომელიც არც თუ ისე ჯეროვნად პასუხობს არსებულ გარემოებებს”, – განაცხადეს კომპანიაში.

 

მან შეცვალა თავისი შეფუთვა ფრაზით, რომელიც დაფარულია, მაგრამ KFC- ში ამბობენ, რომ მრავალწლოვანი ლოზუნგი მაშინ დაბრუნდება, როდესაც შესაფერისი დრო დადგება.

 

KFC-ის ობიექტები მარტში დროებით დაიხურა, მაგრამ ახლა მათი უმეტესობა ხელახლა გაიხსნა.

 

კომპანიამ განახლებული იმიჯი YouTube- ის ვიდეოს საშუალებით გაასაჯაროვა, სადაც ნათქვამია: „ის, რასაც ჩვენ ყოველთვის ვამბობდით უგულებელყავი ახლა.”

 

ზოგიერთმა ადამიანმა სოციალურ ქსელში კომენტარი გააკეთა, რომ ლოზუნგი არ იყო ჯანმრთელობისთვის საშიში, რადგან  საკუთარი ხელით ჭამდნენ, მაგრამ თითების ლოკვის მოწოდებამ მომხმარებლებში შეშფოთება გამოიწვია პანდემიის დაწყების შემდეგ.

 

მარტის თვეში სარეკლამო სტანდარტების სააგენტომ მიიღო 163 საჩივარი KFC-ის სატელევიზიო რეკლამასთან დაკავშირებით.

 

მომჩივნები თვლიდნენ, რომ რეკლამა იყო უპასუხისმგებლო, რადგან მათ მიაჩნდათ, რომ ეს ხელს უწყობდა ისეთი ტიპის ქცევას, რომელსაც შეიძლება გაეზარდა Covid-19-ის გავრცელების შანსი. ამიტომ, კომპანიამ აღნიშნული რეკლამა მოიხსნა.

 

KFC- ი, რომელიც 1930-იან წლებში დაარსა ჰარლანდ სანდერსმა, პირველი ფრენჩაიზი გახსნა 1950-იან წლებში და მას შემდეგ იყენებდა ზემოთ აღნიშნულ ლოზუნგს.

 

KFC– ის 22,500 ობიექტი აქვს მთელ მსოფლიოში, მათგან 900 დიდ ბრიტანეთსა და ირლანდიაში. ის ეკუთვნის იუმს! ბრენდები, რომელიც ასევე ფლობს პიცა ქოხს.

 

„ჯოჯოხეთური ვირუსია ხალხო, ძალიან მძიმეა!“ - თაკო ჩარკვიანი
2020-09-13„ჯოჯოხეთური ვირუსია ხალხო, ძალიან მძიმეა!“ - თაკო ჩარკვიანი

 

ავტორი: თამარ ბუჩუკური

0
კომენტარი - +